piątek, 18 lipca 2014

Powitaniee!

Siemanko wszystkim :D ! Z tej strony Collie. 

To mój pierwszy post, więc nie będę publikowała w nim nic szczególnego - tylko parę informacji.

Jestem tutaj, by dzielić się z Wami moimi zainteresowaniami - w większym stopniu rysowaniem i pisaniem (książek). Mam nadzieję, że każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Oprócz tego opowiem może coś o sobie... Mam 14 lat i mieszkam na Mazowszu. Moim życiowym marzeniem było prowadzić bloga o tym, co kocham. Interesuję się: wcześniej wspomnianą sztuką i pisaniem książek, muzyką, motoryzacją i grami :) (ogólnie jestem trochę spontaniczna, szalona xD)

Tematy postów będą różne: od np. poradników do "recenzji" z lajtowych wyjazdów z przyjaciółmi itd.

Chciałabym szczerze dyskutować z Wami na fajne tematy
Masz pytanie? pisz na e-mail : TheCollie1@gmail.com
Zachęcam również do proponowania mi tematu na następny post :D w: komentarzu lub na podany adres e-mail.
Więc to chyba na tyle. Cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz