piątek, 18 lipca 2014

Rysunek #1 -kobieta w czerni i bieli.

Witam. Po długiej i męczącej pracy udało mi się ukończyć rysunek kobiety. Nie wzorowałam się na żadnym zdjęciu, ale zważając na moje (jak na razie nikłe) umiejętności pozwoliłam sobie zerknąć na kilka zdjęć, by precyzyjniej narysować kontury twarzy.


Oczywiście nie jestem profesjonalistką i wskazówki itp. dawane przeze mnie nie są w 100% dobre, są po prostu takie moje - ale to tak na przyszłość.

Wykonałam go na papierze fakturowanym. Użyłam ołówków od 4H do 6B. Jest to mój pierwszy "większy obraz" w życiu, więc proszę o opinię w komentarzu :D . Robiłam go 1 dzień i 5 godzin... trochę dużo - jak na mnie.

Jeżeli chcecie, bym pokazała, jak zrobić podobny rysunek, tzn: szkic, cieniowanie itd dajcie mi znać :).

Jeszcze raz zachęcam do napisania komentarza z opinią, lub propozycją na posty. 

Mam nadzieję, że rysunek się spodobał i życzę Wam udanego weekendu :).

3 komentarze:

  1. Żeby "wystawić" Ci opinie musiałabym wiedzieć ile się tym zajmujesz :) Spostrzegłam kilka błędów ale widzę w Tobie drzemiący potencjał oczywiście trzeba czasu żeby Cię wyzwolić.
    Ale teraz ruszam na podbój kolejnych postów :D
    > Jak na razie anonimowy Lis<

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry jakoś trudno mi uwierzyć że nie wzorowałaś się na niczym , a konkretnie chodzi mi o ten rysunek który został zamieszczony jakieś dwa lata temu http://img.likely.pl/photo/large/20130116/rysunek-dziewczyny-wykonany-olowkiem-likely-pl-174f461a.jpeg

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa praca. Mi ostatnio bardzo podobają się wszelkiego rodzaju karykatury. Uwielbiam takie super śmieszne prace.

    OdpowiedzUsuń